Kurs - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu Kurs - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu

Kurs

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

19 November 2018 | Duitsland, Berlijn

En dan heb heb je je eerste schooldag gehad. Nou dag, half dagje. Maar precies goed zo. Onder begeleiding van Google Maps na plaats van bestemming gelopen. Wat me opviel op iedere hoek kan je wel een worst kopen, laat maar zitten zo op de vroege ochtend. Eenmaal aangemeld werd ik naar de klas verwezen. Ik op mn paasbest die kant op, stap ik totaal de verkeerde ruimte binnen. Had ik eerst niet zo door en sta daar lekker quasi nonchalant aan mn koffie te lurken. Totdat ik door had dat iedereen mij aan stond te kijken. Een oeps momentje dus!
De klas is een bonte gezelschap. Heb 7 klasgenoten uit alle hoeken van de wereld zelfs uit Madagascar. In mn hoofd krijg ik gelijk het deuntje, I like to movie it, move it.....
Moet zeggen de les was best ff pittig! Dus super zinvol. De school organiseert allerlei activiteiten en morgen ga ik mee naar een museum over de joden in de tweede wereldoorlog!
Na de les ff wat dingetjes uitgezocht en een supermarkt in gedoken en heb een lekkere maaltijd bereidt voor mn gastvrouw. Echt een super leuke oudere vrouw die wel een wijntje/biertje lust. Komt wel goed dus!

  • 19 November 2018 - 15:12

    Nadine:

    Goed om te horen dat ie gesetteld bent! Worst kan prima op de ochtend. Kijk maar naar onze zuiderburen met worstenbroodjes

  • 20 November 2018 - 06:13

    Margriet :

    Fijn dat je zo goed kunt opschieten met je gastvrouw

  • 20 November 2018 - 06:43

    Anneke:

    Hahaha zie jou zo staan in de klas. Kontkruimel vlokje.

  • 20 November 2018 - 13:03

    Jackie:

    Goed bezig meissie, maak naast je studie er een feessie van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 17 Nov. 2018
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 3193

Voorgaande reizen:

17 November 2018 - 31 December 2018

My journey

Landen bezocht: