Zijn we weer!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu Zijn we weer!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu

Zijn we weer!!

Blijf op de hoogte en volg Debby

28 November 2018 | Duitsland, Berlijn

Zo dat is ff geleden maar dan toch..
Allereerst moet ik nog terug komen op afgelopen zondag. Ben helemaal vergeten te vermelden dat ik door een oude grens overgang van West naar Oost ben gekomen. Voelde eigenlijk best gek. Wilde eraf maar de afslag was afgesloten voor onderhoud, dacht ik. Dus maar ff een foto gemaakt vanuit de auto. Ssst.. Ik weet best dat dat niet mag!
Maandag heb ik mijn presentatie gehad. Ik praatte vooral een beetje snel. Haha snel praten is snel thuis, haha. Maar het was hilarisch toen de anderen de filmpjes zagen. Heb het dus over melkbussschieten gedaan!
Maandag verder niet veel uitgehaald, ja geleerd en nog eens geleerd!
Gister na school lekker gesport en heel ff met geocaching bezig geweest. Mn batterij van de foon was helaas leeg. We hadden gisterochtend les over oa geocaching. Dacht zal wel ff wat pakken, niet dus.
Vanmorgen wat vroeger opgestaan om een cache te pakken te krijgen. Sta ik daar bij die boom, moet ik wel heel hoog klimmen. Hoog, bedoel ik echt hoog! Maar gelaten voor wat het is.
Na school meegegaan met een tour door de techniek museum en dat was cker de moeite waard. Allerlei vliegtuigen, treinen, stoomlocomotief, auto's, boten en ga zo maar door. Wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt is toch wel het wagonnetje waar de joden in zijn vervoerd. Het voelde echt heel koud, kill en treurig aan. Dat beloofd maandag nog wat!
Nu maar weer gauw verder met mn huiswerk, pfff die naamvallen. Ik word gek!!!

  • 28 November 2018 - 16:27

    Margriet :

    Weer een mooi reisverslag
    Succes nog met de laatste schooldagen.
    En dan kun je nog genieten tot maandag
    Samen met Robin. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 17 Nov. 2018
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 3191

Voorgaande reizen:

17 November 2018 - 31 December 2018

My journey

Landen bezocht: