Iets met museum - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu Iets met museum - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu

Iets met museum

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

21 November 2018 | Duitsland, Berlijn

Wat een dag was het vandaag. Best een pittige les gehad maar tijdens de les wel ontzettend gelachen. De man uit Argentinië heeft ook een tijdje in Nederland gewoond. Vandaag was ik aan hem gekoppeld. En dat was best hilarisch. Op de een of andere manier zeg ik steeds gewoon twee ipv zwei. Hij mij steeds verbeteren. Tot dat hij een stukje voor moest lezen en ook ineens twee zei ipv zwei. Echt de tranen rolde over mn wangen en niet alleen bij mij. Kortom ik begin aardig te wennen aan de klas.
Vandaag stond het historisch museum op het programma. Snel ff wat gegeten, een heerlijke bak met kebab, en dan maar afwachten hoeveel er op komen dagen. Gelukkig was ik dit keer niet alleen! Onderweg al veel moois gezien maar dat komt later.
Het was een hele mooie museum waar je echt een indruk krijgt van Duitsland. Uiteraard ook veel van de oorlogen gezien. Wat ik wel jammer vond is dat het allemaal in Engels was. Een aantal in de groep zaten nog maar in het beginners klasje!

  • 21 November 2018 - 15:43

    Anneke :

    Nou zo te lezen heb jij het wel naar jou zin. Gelukkig maar. Nog veel plezier

  • 21 November 2018 - 16:46

    Margriet:

    Kijk iedere dag uit naar je verslagen
    En dat de lessen pittig zijn is wel goed voor je.
    Je houd van uitdagingen.
    Tot de volgende reisverslag. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 17 Nov. 2018
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 3193

Voorgaande reizen:

17 November 2018 - 31 December 2018

My journey

Landen bezocht: