Black friday - Reisverslag uit Potsdamer Platz, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu Black friday - Reisverslag uit Potsdamer Platz, Duitsland van Debby Bos - WaarBenJij.nu

Black friday

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

23 November 2018 | Duitsland, Potsdamer Platz

Gister niks geschreven dus vandaag een extra lang verslag. Heb inmiddels een week school erop zitten en moet zeggen maak vorderingen. Nog niet zoals ik het wil maar blijf oefenen, oefenen en nog eens oefenen! En heb regelmatig de lachers op mn scheißen zeggen ipv schießen.
Gisteravond was het tijd voor de stammtisch en dat was gezellig. Hebben met een aantal van school biertjes gedronken samen met mijn lerares. Er mocht geen Engels gepraat worden dus alles in het Duits! Het ging me aardig af. Het was wederom een bonte gezelschap al moet ik zeggen dat Azië goed vertegenwoordigd is.
Vandaag zou ik wederom gaan trainen maar dat wordt morgenochtend. Ben naar Berlin shopping mail geweest en dat was echt super leuk! Echt super toffe winkeltjes etc. Natuurlijk wat gekocht, tja kan moeilijk met lege handen naar buiten gaan!
Daarna heb ik een vroege film gepakt! Fantastic Beast 2. Vergezeld met een lekker biertje en dikke bak popcorn er eens lekker voor gaan zitten! Wat een top film is dat zeg. Had gedacht dat het Duits zou zijn maar zat dus bij de Engelse versie.
Toen de film klaar was ben ik op een weinachtsmarkt terecht gekomen en mn eerste glühwein van dit jaar gedronken. Er zullen er vast meer volgen. Tja het seizoen is geopend!
Jullie zullen wel denken waarom niet de toerist uithangen. Nou volgende week als mijn lessen klaar zijn komt Robin en dan verander ik in de über toerist. Nu doe ik dingen die je niet zo heel snel doet. Zoals morgen met de gastvrouw mee naar een concert in een kerk van een dame die ook voor Disney zingt! Oh en heb ook gewoon dagelijks huiswerk waar ik steeds dik 2uur mee bezig ben

  • 23 November 2018 - 17:35

    Nadine:

    Dus gewoon An die arbeid

  • 23 November 2018 - 18:09

    Jackie:

    Goed bezig, lekker doorgaan en een beetje cultuur is ook goed voor een mens.

  • 24 November 2018 - 05:04

    Margriet :

    Geweldig wat je allemaal aan doen bent .
    Veel plezier vandaag met je gastvrouw
    Is een keer wat anders als naar die concerten waar je normaal naar toe gaat . xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 17 Nov. 2018
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 3193

Voorgaande reizen:

17 November 2018 - 31 December 2018

My journey

Landen bezocht: